2010. február 2., kedd

Barátomról.



Azt mondják csuda jó dolog az írás.Majd meglátjuk,minden esetre én belefogok.Mit is írhatnák magamról,rólunk.Sokan "ismernek"(mondják).Én egy elég egyszerű,embernek tartom magam.Nem szeretem a túl zavaros elméleteket,ügyeket,filozófiákat.Viszont szeretem ha valami érthető ,tiszta, világos.Ugyanígy gondolom az emberekhez való viszonyulásomat.Igyekszem minél nyíltabb lenni ember társaimmal szemben(nem mindig éri meg),de külön díjazom ha valaki velem szemben is ép így tesz.A világ másképp tanítja ezt.Csalj,légy ravasz,nem kell épp ennyire tisztességes lenni,az idő pénz,legjobb védekezés a támadás stb.Tapasztalatom az ,hogy ezek a "megoldások"sokkal többe szoktak kerülni nekünk mint az, hogy az egyenes utat válasszuk! Na igen, most épp veszitek talán a népszerűségemből néhány centit.Oda se neki.Meg szeretném említeni azt akitől a legjobb leckét vettem minden téren.A legjobb barátom ,meg még annyi minden más,aki eddig még soha nem adta fel .Meg tanított tisztán látni,szeretni még olyankor is amikor én már rég feladtam volna.Bölcsességre,múltat -jelent-jövőt helyes sorrendben látni.Megmutatta ki ,vagyok,mennyit érek és hogy hol a helyem.Nem minden bokorban akad ám egy ilyen barát.Na jól van ,nem csigázlak többet,(szerintem már úgyis tudod ki az)az Ő neve JÉZUS.Talán elcsépelt név ez és nem csak nekem a barátom.De ha egyszer te is találkoznál vele úgy igazán,tuti ha azt kérné hogy csak vele barátkozz megtennéd. Az életem köszönhetem Neki.Sokan mondták ,ismertelek milyen voltál!Ez ma már nem érdekes.Egyedül Ő volt az ,akit ez nem érdekelte,neki csak az számított, hogy mi vagy ki akarok lenni.Elveszítettem sok embert magam körül,sok "lehetőséget",kapcsolatokat,stb.Ma a "senkik "közt vagyok az élbolyba.De ha Ő is ott van a senkik közt, akkor miért akarnák "valaki" lenni.(JÓ kérdés).Hidd el nekem is elég volt megrágni ezt a gondolat menetet!Ma már minden az enyém ami nekem van szánva.Nincs olyan dolog amit meg tagadna tőlem az én BARÁTOM.Egyelőre legyen elég ennyi. Köszi ha elolvastad .Áldjon meg az Úr.

2 megjegyzés:

  1. Remelem ez a hely majd par "egyszeru es ertheto" de aldott dolognak ad helyet!
    KIvanom az aldast, hogy igy legyen!

    VálaszTörlés
  2. Batyókám, rég hallottam már a gondolataidat, de örülök, hogy megszólaltál. Legyen áldás ezen a dolgon is, amit ma kezdtél el. Adj az Úr, hogy sok ember nyerjen belőle vigaszt, tanácsot.

    Lona

    VálaszTörlés